Friday, 21 June 2013

rileks sekejap ngan kerastangan sulam menyulam....

emmm dah penat wat blog untuk promosi SHAKLEE jadi nak kongsi tentang hobi saya ..apa lagi kalau tak sulam menyulamm...emm nak nak pulak nak dekat raya niekan..tengah mencari-cari idea..raya nie nak sulam baju design macam mana pulak ek..hajat ati nak sedondon ngan cik abe tahun nie...cik abe pun nak beraya ngan baju melayu bersulam gak..he he he...bukan takat warna baju sedondon..bunga sulam pun sedondon gak...hiksssss sehati sejiwa betulllll...oppsssss

kay la tak mo tulis banyak-banyak...dah penat...kita layan gambar jelah yew..kayyyyy


baju masa cik abe datang merisik..he he he


Baju ni dipakai masa menghantar sepupu  ke rumah sebelah suami dia.


Baju nie dipakai masa raya tahun lepas..ha ha ha

Emmmm amek masa jugaklah nak siapkan sulam labuci + manik + benang nie...bukan apa, nak fikirkan design dan teknik apa yang nak dibuat..lagipun kan saya nie kerastangan..kih3x
Apa-apapun, akhirnya siap jugak..dah 3x dipakai...

 Yang ini baju sahabat saya..niza...masa tu tengah sibuk nak kenduri..lepas kenduri baru siap..he he he

ok tu aje iklan untuk tika dan saat ini..insyaallah lepas nie saya akan masukkan design-design saya yang terkini sempena nak menyambut hari raya..byeeee

No comments:

Post a Comment